Najava natječaja za digitalizaciju poslovanja: ”Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije hrvatskih regija”

Posted on Posted in Nekategorizirano

Najava natječaja za digitalizaciju poslovanja: ”Podrška digitalizaciji poslovanja MSP-ova u procesu industrijske tranzicije hrvatskih regija”

 

Predmet Poziva: Pozivom će se osigurati pružanje podrške MSP-ovima u procesu njihove digitalne tranzicije, prema nišama više dodane vrijednosti regionalnog gospodarstva Jadranske, Panonske i Sjeverne Hrvatske, pritom doprinoseći horizontalno S3 viziji i transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja.

Svrha Poziva: Ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, a posebno poduzetnika početnika, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.

 

Prihvatljivost prijavitelja

Prihvatljiv prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća, uključujući novoosnovana poduzeća, koji na dan objave Poziva ima registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj.

Za potrebe ovog Poziva, novoosnovana poduzeća su poduzeća osnovana najviše 36 mjeseci prije dana podnošenja projektnog prijedloga.

Prijavitelj mora djelovati u okviru barem jednog tematskog područja u okviru S3.

S3 područja Strategije pametne specijalizacije do 2029.: Personalizirana briga o zdravlju, Pametna i čista energija,  Pametan i zeleni promet, Sigurnost i dvojna namjena-svijest, prevencija, odgovor, sanacija,  Održiva i kružna hrana, Prilagođeni i integrirani proizvodi od drva  te Digitalni proizvodi i platforme.

 

Prihvatljive aktivnosti projekta

  1. Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća, uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika.
  2. Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća

Ukupno raspoloživa bespovratna sredstva po Pozivu iznose : 30 .000.000,00 eura

 

Ukupna raspoloživa bespovratna sredstva ovog Poziva raspodijeljena su u tri omotnice sukladno podjeli Republike Hrvatske na NUTS 2 regije:

– Jadranska Hrvatska: 8.000.000,00 eura

– Panonska Hrvatska: 16.000.000,00 eura

– Sjeverna Hrvatska: 6.000.000,00 eura

Iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektnom prijedlogu u okviru Poziva:

Najniži iznos: 30.000,00 eura

Najviši iznos: 120.000,00 eura

Intenzitet potpora

Najviši intenzitet potpore male vrijednosti koji je moguće dodijeliti po ovom Pozivu određuje se prema veličini poduzeća (tabela 1.) utvrđenoj sukladno definiciji mikro, malih i srednjih poduzeća na način utvrđen u Prilogu I. Definicija malih i srednjih poduzeća Uredbe 651/2014.

Najviši intenziteti potpora za novoosnovana poduzeća (tabela 2.) mogu se povećati za 5 postotnih bodova u odnosu na osnovne intenzitete navedene u Tabeli 1., uzimajući u obzir veličinu poduzeća.

 

Tabela 1.

Intenzitet potpore Veličina poduzeća
Do 50 % prihvatljivih troškova Srednja poduzeća
Do 65 % prihvatljivih troškova Mala poduzeća
Do 80 % prihvatljivih troškova Mikro poduzeća

 

Tabela 2.

Intenzitet potpore Veličina novoosnovanog poduzeća, START-UP %
Do 55 % prihvatljivih troškova Srednja poduzeća
Do 70 % prihvatljivih troškova Mala poduzeća
Do 85 % prihvatljivih troškova Mikro poduzeća

 

Prihvatljivi troškovi  projekta:   

-troškovi  nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)

-troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)

-troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)

-troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)

-troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti

-edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta

-usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura)

-neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 5 % prihvatljivih izravnih troškova projekta, koji se odnose na troškove uredskog prostora (najam prostora, režijski troškovi: grijanje/hlađenje, struja, voda, čišćenje, odvoz otpada, telekomunikacije, i sl.) te troškove održavanja uredskih prostora za potrebe provedbe projekta.

Izvor: https://esavjetovanja.gov.hr/

Svi uvjeti u skladu su s e-savjetovanjem koje je završilo tijekom veljače 2025., a objava Poziva očekuje se u 1. kvartalu 2025.

 

Za pripremu i provedbu projektnih prijedloga te sva dodatna pitanja slobodno nam se javite kontaktima na stranici www.aplikat28.hr/kontakt ili mailom info@aplikat28.hr.