Ukoliko radite na izradi web shopa, web stranice, CRM-a, ERP-a, ali i drugih složenih digitalnih rješenja za poslovanje, poput projekata koji uključuju Big data, simulacijske modele, virtualnu i proširenu stvarnost i sl. ili planirate provoditi edukacije za unaprjeđenje digitalnih vještina zaposlenika, izradu strategije digitalne transformacije, odnosno drugu vrstu jačanja kapaciteta i digitalizacije poslovanja, natječajem se sufinanciraju projekti uz potpore od 10.000,00 do 20.000,00 eura.
Prihvatljive aktivnosti i troškovi po pojedinoj vrsti vaučera su:
1.Vaučer za digitalni marketing
-izrada internetskih stranica poduzeća
-izrada landing stranice (pod-stranice mrežnih stranica prijavitelja)
-izrada mobilnih aplikacija uz edukaciju za korištenje
-izrada web aplikacija
-izrada web stranice za e-trgovinu
-upravljanje društvenim mrežama
2.Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina
-edukacije zaposlenika za provođenje digitalizacije i korištenje alata digitalnog marketinga i komunikacija
(rad u e-trgovini, m-trgovini, internetsko oglašavanje)
3. Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije
4.Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (cyber security)
-sigurnosne provjere sustava, propusnosti podataka, detekcija kibernetičkih prijetnji
5. Vaučer za složena digitalna rješenja
-rješenja za industriju 4.0, razvoj mrežnih sustava i procesa, IoT (Interneta stvari), pametnih usluga, automatizacije, projekata koji uključuju Big data (velike podatke), simulacijske modele, virtualnu i proširenu stvarnost, integrirane sustave (npr.: BI i analitika, Integracija tržišta (drop-shipping) barem na jednom velikom tržištu, planiranje resursa poduzeća, digitalna rješenja za produktivnost i rješenja za upravljanje odnosima s klijentima.
Najviši iznosi potpora po vaučeru kreću se od 9.990,00 EUR do 19.900,00 EUR, a pojedinom prijavitelju mogu se dodijeliti najviše 2 vaučera, uz intenzitet potpore do 60%.
Ukupni raspoloživi iznos sredstava je 9.954.210 EUR, a prihvatljivi prijavitelji su mikro, mala i srednja poduzeća s najmanje 1 do 3 zaposlena, ovisno o vrsti vaučera, na puno radno vrijeme mjesecu koji prethodi prijavi.
Ugovaranje usluga za koje su namijenjeni vaučeri provodi se s pružateljima usluga, kao pravnim ili fizičkim osobama upisanima u Katalog pružatelja usluga u okviru poziva “Vaučeri za digitalizaciju” MINGOR, za odgovarajuće područje vaučera.˝
Izvor:https://mingor.gov.hr/
Prijave će biti otvorene od 1.ožujka 2024., a slobodno nam se javite za sve dodatne informacije, pripremu projektnih prijedloga i provedbu projekata kontaktima na stranici www.aplikat28.hr/kontakt ili mailom info@aplikat28.hr .