Potpore za ulaganja u građenje, rekonstrukciju, opremanje i energetsku obnovu objekata

Posted on Posted in Nekategorizirano

Potpore za ulaganja u građenje, rekonstrukciju, opremanje i energetsku obnovu objekata U tijeku smo priprema projekata za ulaganja u građenje, rekonstrukciju i opremanje objekata za pokretanje i razvoj turizma, tradicijskog obrtništva i različitih uslužnih djelatnosti u ruralnim područjima, a upravo je otvoren i natječaj za energetsku obnovu obiteljskih kuća, čime se kroz 3 natječaja omogućava […]

Potpore za ulaganja u građenje, rekonstrukciju, opremanje i energetsku obnovu objekata

Posted on Posted in Nekategorizirano

Potpore za ulaganja u građenje, rekonstrukciju, opremanje i energetsku obnovu objekata U tijeku smo priprema projekata za ulaganja u građenje, rekonstrukciju i opremanje objekata za pokretanje i razvoj turizma, tradicijskog obrtništva i različitih uslužnih djelatnosti u ruralnim područjima, a upravo je otvoren i natječaj za energetsku obnovu obiteljskih kuća, čime se kroz 3 natječaja omogućava […]

Pokretanje i razvoj ruralnog turizma i drugih nepoljoprivrednih djelatnosti: natječaj i otvaranje prijava u lipnju 2020.

Posted on Posted in Nekategorizirano

Pokretanje i razvoj ruralnog turizma i drugih nepoljoprivrednih djelatnosti: natječaj i otvaranje prijava u lipnju 2020. Novi natječaji za povlačenje bespovratnih sredstava namijenjenih ulaganjima u pokretanje i razvoj ruralnog turizma omogućavaju povlačenje potpora za pokretanje i razvoj ugostiteljskih usluga na OPG-u u turizmu, ali i drugim sektorima u okviru  nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima: -turizma […]

Odobren novi projekt : bespovratna sredstva za financiranje znakova kvalitete hrvatskog proizvođača posteljine za bebe

Posted on Posted in Nekategorizirano

Odobren novi projekt : bespovratna sredstva za financiranje znakova kvalitete proizvoda kroz 3 godine proizvodnje-posteljina za bebe hrvatskog branda ˝Dada & Rocco˝ nosit će oznaku ˝Hrvatska kvaliteta˝! Prema provedenim istraživanjima tržišta, proizvodi s oznakom hrvatske kvalitete imaju 63% veće šanse odabira za kupnju, što dokazuje povećanu prepoznatljivost takvih proizvoda, ali i usluga, kao i povjerenje […]